Relatorin uutiset

Oletko sinä Relatorin uusi ohjelmistokehittäjä?

15.3.2018

Etsimme jälleen Relatorille uusia ohjelmistokehittäjiä vahvistamaan ohjelmistokehityksen tiimiämme….

Oletko sinä Relatorin uusi IT-tukihenkilö?

9.3.2018

Haemme kokoaikaiseen työsuhteeseen Jyväskylän toimistollemme henkilöä vastaamaan IT-ympäristömme…

Sipi Ovaska aloitti ohjelmistokehittäjänä

22.1.2018

Sipi Ovaska aloitti ohjelmistokehittäjänä Relatorilla 15.1.2018. Sipi tulee…

Relator toivottaa rauhallista joulua

21.12.2017

Relatorilaiset kiittävät asiakkaitaan ja yhteistyökumppaneitaan hyvästä yhteistyöstä ja toivottavat…

Relatorilaiset juhlistivat satavuotiasta Suomea perinnerasteilla

8.12.2017

Tänä vuonna Relatorin pikkujouluissa juhlittiin satavuotiasta Suomea perinteikkäin…

Jouni Potila aloitti ohjelmistokehittäjänä

5.12.2017

Jouni Potila aloitti ohjelmistokehittäjänä Relatorilla 1.12.2017. Jounilla on…

Markus ja Juuso arvostavat Relatorilla työn joustavuutta ja avointa työilmapiiriä

14.11.2017

Relatorilla työskentelevät ohjelmistokehittäjät Juuso Valkeejärvi ja Markus Muranen…

Relator avasi toimipisteen Kotkaan

13.10.2017

Relator avasi kesän aikana uuden toimipisteen Kotkaan. Relatorilla…

Relator toivottaa virkistävää kesää!

30.6.2017

Relator Hanselin puitesopimustoimittajaksi

4.5.2017

Hanselin Johtamisen ja kehittämisen konsultointipalvelut 2017-2021 -puitejärjestelyn sopimustoimittajat…

Relatorille kaksi uutta työntekijää

13.4.2017

Huhtikuun alussa joukkoomme liittyi kaksi uutta relatorilaista. Tapio…

Ketkyn yritysvierailulla perehdyttiin tietoturvan haasteisiin

12.4.2017

Järjestimme Keski-Suomen tietojenkäsittely-yhdistys ry Ketkyn kanssa yritysvierailun Relatorilla….

IT-alalle mahtuu monenlaisia osaajia

24.3.2017

IT-ala mielletään usein komeroissa koodaavien, pizzalla ja kolalla…

Relator-kyltti kymmenvuotiaan yrityksen kunniaksi

20.3.2017

Relator täytti maaliskuussa kymmenen vuotta. Juhlistimme syntymäpäiviä henkilöstön…

Asiakkaidemme mielestä Relator on periksiantamaton kumppani

13.3.2017

Asiakkuustutkimuksen numeeriset arviot asteikolla 1-5. Asiakkaiden kuunteleminen on…