Soitella-ratkaisu helpottaa soittopyyntöjen hoitamista ja hallintaa

Soitella-ratkaisun lomakkeen avulla käyttäjä voi helposti jättää soittopyyntöjä asiakasorganisaatiolle haluamaansa ajankohtaan. Soitella tarjoaa asiakasorganisaatiolle toiminnot soittopyyntökohteiden ja soittoaikavaihtoehtojen ylläpitoon. Soitella-ratkaisu myös siirtää soittopyynnöt asiakasorganisaation yhteyskeskusjärjestelmän tietokantaan.

Soitella-ratkaisun hyödyt käyttäjälle:

  • Käyttäjä voi helposti ja nopeasti jättää soittopyyntöjä.
  • Soittopyyntöjä voi jättää 24/7, eikä käyttäjän tarvitse jonottaa puhelimessa.
  • Käyttäjä voi itse valita, milloin haluaa vastaanottaa takaisinsoiton.

Soitella-ratkaisun hyödyt asiakasorganisaatiolle:

  • Soittopyyntöjen hoitaminen on sujuvampaa, kun ne on suunniteltu ja ajoitettu resurssien mukaisesti.
  • Työnteko on tehokkaampaa, koska soittopyynnöt voi hoitaa ennalta suunniteltuna aikana eivätkä soitot haittaa muuta työntekoa.
  • Soittoaikojen määrät, ajat sekä soittopäivät voi helposti määritellä organisaation yksiköiden resurssien ja mm. juhlapyhien mukaisesti.
  • Soittoaikoja voi hallita organisaation laajuisesti tai toimipistekohtaisesti.