Asiakkaamme

Pyrimme rakentamaan kestäviä ja pitkäaikaisia asiakassuhteita. Mittaamme jatkuvasti asiakkaidemme tyytyväisyyttä säännöllisin asiakkuustutkimuksin. Relator on tutkitusti poikkeuksellisen asiantunteva, näkemyksellinen ja rehellinen. Palaute on linjassa arvojemme kanssa, joita ovat asiakaslähtöisyys, toimittaja- ja teknologiariippumattomuus, ehdoton luottamuksellisuus ja rehellisyys.

Asiakkuustutkimus 2010
Asiakkuustutkimus 2012
Asiakkuustutkimus 2014

Asiakastarinoita:
Pohjoismaiden Investointipankki luottaa Relatoriin
Relator ja KONE – ketterää ja pitkäjänteistä yhteistyötä
Relator ja Coaching Onward – tiedonhallintaa apteekeille yhteistyöllä

Asiakkaamme ovat pääsääntöisesti suuria ja keskisuuria yrityksiä, organisaatioita ja julkishallinnon yksiköitä. Asiakkaitamme ovat:

Affecto Finland Oy
Carea (Kymenlaakson sairaanhoito- ja sosiaalipalvelujen kuntayhtymä)
Coaching Onward Oy
Digia Oyj
Eläketurvakeskus
Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri (HUS)
Itä-Savon sairaanhoitopiirin kuntayhtymä (ISSHP)
Itä-Suomen yliopisto, Koulutus- ja kehittämispalvelu Aducate
Joensuun kaupunki
Keski-Suomen sairaanhoitopiiri (KSSHP)
KL-Kuntahankinnat Oy
KONE Oyj
Konsu Group
Kuopion yliopistollinen sairaala
Liikunnan ja kansanterveyden edistämissäätiö LIKES
Medi-IT Oy
Nordic Investment Bank
NordLab
Pohjois-Karjalan ELY-keskus
Puolustushallinnon rakennuslaitos
Puolustusvoimat
Samlink Oy
Sampo Hydraulics Oy
Valttori

Voimassa olevat puitejärjestelyt:
Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin (HUS) projektipäällikköpalveluiden puitejärjestely
KL-Kuntahankinnat Oy:n ICT-projektipäällikköpalvelujen puitesopimus
Yleisradio Oy:n Lean-menetelmien ja ketterän kehittämisen konsultoinnin puitejärjestely

Asiakaskuntaamme kuuluu myös joukko luottamuksellisia yrityksiä ja julkishallinnon organisaatioita, joiden nimiä emme voi mainita.